Cigdemsenol Oğlum 3 aylık neredeyse 3 aydır hastahanelerdeyiz. Doğumdan sonra 3 hafta küvezde kaldı, 2 kere hastahanede yattık şuan hastahanedeyiz. Kaç sefer de ateşlendi nasıl panikle defalarca hastahaneye getirdim. Sol böbrek genişlemesi çıkış kanalında tıkanıklık dolayısıyla enfeksiyon ve ateş yapıyormuş. İdrarını randımanlı çıkaramadığı için, ameliyat oldu. Hamdolsun bu günler geçecek inanıyorum. Günlerdir hastanede yorulmuş bitmiş sıkılmış bir anne olarak yazıyorum. Yavrumun bütün damarları patladı, daha bebek incecik damarları var. Hiçbir yerinde damar kalmadı o ağladıkça ben ağlıyorum, içim acıyor. Biliyorum o hatırlamayacak ama bende biraz zor atlatacağım bazı şeyleri. Ama maşallah siz çoktan atlatmışsınız keyfini çıkarın sürekli endişeyle hayat geçmez. Allah dermansız dert vermesin, bende isyan etmiyorum hiçbir zaman sabrediyorum bu günler geride kalacak inşallah. Bende sizin postla içimi dökmüş oldum biraz.