Cigdemsenol Korkma Güzel ve hassas Anne😊 ! 7 ay demek bebeğinizin günden güne hareketliliğinin ve iletişimin artması demek. İletişim arttıkça bağın daha kuvvetlenmesi demek annelik zor olsa bir gülüşü yeter misali hepimiz güzelce delirmeye devam ediyor ama aynı zamanda kendi çocukluğumuzun da tadını çıkarıyoruz. Şahsen ben öyleyim 😅
bebeğinizi cam fanusta büyütmek önce ona sonra size çok zararlı. Çünkü yeterince mikrop bakteri almayan bebeğinizin bağışıklığı zayıf olacaktır. Nezle grip üşütme vs bunlardan korkmayın. Bunları geçirsin vücudu bunlarla savaşmayı öğrensinki yediği besinle, anne sütü veya formül mamayla bağışıklığı desteklensin. Benim oğlum 6.ayda influenca 10.ayda 6.hastalık üzerine havale geçirdi. Evet zordu ama şuan 2 yaşında ve neredeyse 1 yıldır burnu bile akmadı. Kreşe gidene kadar da çok bir şey olacağını düşünmüyorum allahın izniyle. Ben her gün yağmur, çamur, kar vs dinlemeden onu güzelce hava şartına uygun olarak giydirdim. Suyla da oynadı toprak çamurla da. Vücudunun ihtiyaç duyduğu her türlü mikrobu yani şuan maşallahı var. Ve onunla çocuk oldum. Onunla yüzdüm onunl kaydıraktan kaydım yani birlikte yaptık ve yapıyoruz. Kısaca anneliğin ve cocuk olmanın keyfini yaşıyoruz. Zor zamanlar da olmuyor değil ama fanusta (örnekleme amaçlı sadece yanlış anlamayın nolursunuz) birlikte izole yaşmaktansa Pandemiye rağmen (gerekli önemleri alarak) sosyaleşmeye ve aktivitelere devam.
denizdeyseniz güneşten koruyun yeter ama denizzzz ah denizzz ondan hiç sakınmayın iyot insana iyi gelir. Saygı ve sevgilerimle. Uzun oldu ama yazdıkça yazasım geldi 😅😅