Muhasebeciana Oznuryunus 37.5 e kadar normal canim iyi yapmissin ustunu incelterek zaten havalarda sicak onunda etkisi vardir illa sen yinede surekli olc atesini
Oznuryunus Muhasebeciana aynn canım şimdi gece oldu bakalım inşallah birşey olmaz bizim ailede havale herkes geçirdi o yüzden korkuyorum
pnr_alya Eecc benim kızımda 6. Aya girdi. Dün rotayı yaptık 6. Ay aşısı da perşembe günü. Doktora sordum rota riskli değilmiş diğer tüm aşılar ardından yapılabilirmiş
Eecc pnr_alya geçen bi postta sanki 30 gün geçmesi lazım gibi bişeyler yazmışlardı kafama takıldı canım
Muhasebeciana Oznuryunus ay yok korkma canim aklina kotu birsey getirme en kotu asi 2 ay asisiydi oyle dusun ve rahatlat kendini nasil gecti gece
Muhasebeciana Oznuryunus ay iyi bari canim hadi gozunuz aydin ozaman daha da birsey olmaz Allahin izniyle