Goktugummm ya bize fitille krem verdi bugun 5 saat arayla yarım fitil verıorz ama saat yaklasınca aglamaya baslıo tabı ilk narkoz sonrası gibi aglamıo ama bellı acısı oldugu ınsanın ıcı gdıo 😔 bakalım sabaha bezı alcaz krem sürcez insaşşah yarına daha iyi olur