bebegim 8aylık çok kararsızım bitürlü sünnet ettiremedim şimdi tam ettiricem herkes yazın çok sıcak yapma diyo kışa yaptır diyenler var biyandan dişleri çıkıyor bide bu olunca çok zorlanırmıyım bilmiyorum nasıl bi süreç napmam lazım bayıltıpmı bayıltmadanmı yapıyorlar hiçbişe bilmiyorum blgisi olan paylaşabilirse çok sevinirim.