Melikeeeecansuu Bal_yanak bende tekım. Gazı felaj olmasa cok ıyı. Normalde de yere koyuyom aglıo kucakta aglıor gezdırıyorum aglıor artık ne yapacagımı bılmıorum kafayı yıcem dunden berı allah yardımcın olsun rabbım sabrımızı verır ınsallahh
Bal_yanak Melikeeeecansuu ayy sorma benimki de öyle çok yabani çünkü hep beni görüyor babasında bile durmuyor bende her anlamda çok yoruluyorum sürekli kucak ilgi oyun lohusaligimda hamileliğmde sonrasında hâlâ çekiyorum kimseye guvenmeyeceksin ne olursa olsun önlem alacaksın
Melikeeeecansuu Bal_yanak aynen haklısın benımde esım sabah 6da gıdıo aksam 6da gelıor artık kolım dayanmıyor esıme verıyorımm bıraz bakıor aglayınca annesı memık ıstıyır memık dıyıp duruyo🤣
Bal_yanak Sürekli ağlardım dün akşam bile altını değiştirirken ağladım durmuyor de bi yere kadar sabrediyorum bende patlıyorum
Melikeeeecansuu Bal_yanak bende aglıorum dun sınırden kendı kolumu ısırdım sabah 6dan berı kucagımda kıcaktada durmuo depınıyor ayaktada durmuor kalktıqımda https://imgyukle.com/i/JzK26 daha sımdı uyudu baksana artık omuzlarım koptu
Bal_yanak Melikeeeecansuu Oyy maşallah subhanallah çok tatlı biliyorum çok zor ama sabret annesi sabret geçecek emin ol özleyeceğiz bu günlerini 🥰🥰
minnakleblebi Mom0363 bende iki çocuğumun arasının 2,5 yaş olmasını istiyorum ama çevremdekiler çok az biraz daha büyümeli kızın diyor. Sizce 2,5 yaş az mı? Kızım 21 aylık
minnakleblebi Bal_yanak hamişsiniz hayırlı olsun. Sağlıcakla gelsin minik . Bal yanağa kardeş geliyor demekkk
Nuray23 Bal_yanak oyle soyleyenlere ben istedim birlikte buyusun gitsinler diye dusundum de dik dur. Herkes kendine baksin once. Guclu ol rabbim gucunu verir elbet. Vardir bir hayir. Allahim hayirli evlat versin insallah canim.
Mom356 Bal_yanak nasip işte 😚 olsun hiç canını sıkma inşllah rabbim seninde gönlüne göre verir🤗beraber büyürler daha güzel ❤️
Bal_yanak Eylul-aynur Öyle mi herkes hamilesin dedi ilk sizsiniz şey bide şimdi ultrason da gözükür dimi gitsem
iki_tospik_annesiii Bal_yanak bende hiç birşey hissetmemiştim kan değerimi yüksek görünce bi sok geçirdim eşim uyuyor du kalk kalk ne yatıyorsun hamileyim diye çığlık atmıştım 😂😂 Diğer bebeğin ne kadarlık ?
Bal_yanak iki_tospik_annesiii ahh bende öyle uyandırmak isterdim ama yapmadım ilk çocuğumda sürpriz yapmak istemiştim güzel bı anımız olsun diye beni çok kızdırdı neymiş sürprize ne gerek varmış direk soyleseymisim 9 ay 21 günlük canım
Eylul-aynur Bal_yanak siz gittinizm8 doktora kese varsa eğer görünür ama değer çok düsük 1 ay geçtiyse adetiniz bu kadar düşük olmamalı