Bal_yanak benim kizlarimin arasi 2yas , ikinci hamileligimi ogrendigimde 9 ay boyunca agladim hatta burda da post actim , ilk kizim cok zor bi bebekti ki hala öyle, ama simdi iyiki kizim dogmus diyorum hersey harika cok kolay diyemem , evet cok zor ama inanin cook ta güzel, birbirlerine gulusleri sarilislari , yabanci biyerde buyuk kizim sarilip o benim kardesim dediginde içim eriyor, demem o ki benim gibi hamileliginizi kendinize zehir etmeyin inanin bi düzen oturtunca hersey cok daha kolay ve güzel , saglicakla gelsin yavrunuz 🌸