Betul5434 Aleyna43 biberonla emiyormuş güzel çekiyor bide siz gelin bakalm sizi emcek mi dedeker gittiğimde emmişti orda kaldim anne oteli vardi kalinabiliyormuş öle 3 saatte bir sürekli gittim emzirdim küveze koydum sonra öle
Aleyna43 Macidenezkerimali hayır cagirmadilar. Ben anlamıyorum herkesin farklı. Benim bebeğimin kilosu iyi solunum sıkıntısı bitti enfeksiyonu bitti nöbetleri durdu. Günde biberondan 15 20 CC de alıyor. Ama beni ne çağıran var ne kanguru yapalım diyen var hicbirseu söylemiyorlar
Macidenezkerimali Aleyna43 bu söylediklerinin hiç biri yoksa ve bebeğinizin de sağlık problemi yoksa siz ısrarcı olun yada en azından bikere deneyelim felan diyin
Ecemipek Aleyna43 Aleyna43 neden öyleymiş ki benlm kızım normal zamanında doğdu ve ilk bir hafta hep 10 15 cc içebildi. Sonra 30 a yükseldi şimdi bir aylık hem emiyor hem 60 cc içiyor mama verdiğim zaman. Ama doğduğundan itibaren 60 cc içen bebekte var bu her bebekte değişir.