Prematüre anneleri merhaba. Benim bebeğim 32 haftalık doğdu. Şuanda kuvezde. 1 ay 2 gün oldu. Solunum aşaması bugün bitti. Emme refleksi ne geçtiler fakat kabul etmiyormus. Doktor çok uzun da sürebilir kısa da sürebilir diyor. Emme yutma aşaması sizde ne kadar sürdü