Arkadaşlar birşeye açıklık getirmek istiyorum oğlum yada kızım diye seslenmiyor bunlara bende karışmam ztn hatta ismini koyduğumda ben nasıl söylüycem dediğinde anne sen ztn kızım dersin isimle hitap etmezsin diyen bendim benim anlatmaya çalıştığım ben kucağıma aldığımda çocuğumu düşürcen yemek yedirdiğimde çocuğumu aç bırakmışsın çocuğumu üşütcen çocuğumu çocuğumu çocuğumu sözlerinden sıkıldım