Linaduygu06 benim kaynanam da diyor du bu benim kızım olacak sonra dan olanlar senin olsun hiç kızı yok diye ilk doğum yaptığım da o psikolojiyle canım çok sıkılıyor du bende tepkimi gösteriyordum bu benim kızım kimseye vermem daha kızım bebek Ken vefat etti kızıma annem baktı bu benim kızım ben baktım sevgim çok farklı diyor diğer torunların dan ayrir Elim de değil diyor kızım da anneme çok düşkün du kızım şimdi büyüdü anneme çok düşkün değil ama annem halen daha benim kızım diye seviyor alıştım ben