Milagrosoreiro bence o giydirdigin de kalın geliyor terliyor teri soğuyor. Terlerse hasta olur. İnce giydirdin diye hasta olmaz. O yüzden sen ince bir çıtçıtlı body giydir onunla uyusun. Camlar açık mı bilmiyorum sabaha karşı serin olursa da üstüne ince Müslin atarsın o yeter ona. Benimki 20 günlüktü sadece çıtçıtlı body giyiyordu üstüne birsey de ortmuyordum. Hiç hasta olmadi o zaman çok şükür hep rahat etti