Milagrosoreiro hayır ben doğdurğundan beri atlet giydirmiyorum tek zıbın uykusuda akşam 21:00 da başlıyor sabah 8-9 a kadar sadece süt için kalkıyor onuda gözü kapalı içiyor zaten. Bence aşırı kalın giydiriyosunuz kendinizin giydiğinden bir kat daha ince giydirip üstüne de çok ince bir örtü örtebilirsiniz. Birde biz 7/24 klima açıyoruz klimasız uyumuyor