Oğlum 6,5 aylıkta döndü yüz üstü durmayı hiç sevmezdi mesela hiç emeklemedi çok üzülürdüm ama şimdi düz duvara tırmanıyor 😅 kızım 1,5 aylıkken yan döndü 2 aylıkken yüz üstü döndü hemşire bile şaştı kaldı ilk kez görüyorum diye.şimdi 4 aylık emekleme çalışmaları yapıyor.Oğlum 2 yaşında hiç durmuyor halbuki geç yürüdü 😂Yani demem o ki iki anneden olan çocuklar bile değişik çok farklı oğluma bakın kızıma bakın arada uçurum var mesela.Başka çocuklarla kıyaslayıp kendinizi üzmeyin 😊