2maviboncuk Koalamm Yok tabi bi mahsuru ama ölçtü söylemedi benimde aklıma gelmedi gerçekten sormak o an ama ölçerim ben sabah yazarım size yeniden
Zeynep5858 irva çok teşekkür ederim ilk doktorumda öyle planladı başka bir doktora gitmek zorunda kaldım ona sorduk oda 2 doz bexsero yeter dedi bexseroda çok ağır aşıymış 3 gün cocuk perişan oldu sağlıklı olsunlarda onlar için herşey.
Zulalhamza Tiroit kilosu gayet normal boyu da oyle. Su an bir atak donemine girmiş bebeginiz meme reddi huysuzluk yeme reddi herseyi yasiyor yaklaşık 3 hafta surecek cok zorlamayin ama sık sık yedirmeyi teklif edin
NNF19 Tiroit merhaba boyuda kilosuda bence gayet iyi ekgıda yemiyor diyw pes etmeyin blw yöntemi deneyebilirsiniz benım kızımda 8 aylık