Tiroit Kilosu 100 gram arttı geçen aya göre 8400 boyu70 cm erkek bebek ek gıda tam bir problem hiçbişey yemek istemiyor yoğurt naparsam yapayım yemiyor çok üzülüyorum
2maviboncuk Tiroit gayet iyi bence bugun sağlık ocağındaydık 8ay 11günlük kilosu 7.900 boyu 66 cm ama 34 haftalık doğdu benim bebeğim gayet normal yaşıtlarını yakalamış annesi dedi hemşire
2maviboncuk Tiroit Sağlıklığı yerindeyse bence kilosunu falan dert etmeyin sağlıklı olsunlar yeter yemek içinde bence zorlamayın ben hiç zorlamıyorum her ay 800gram alıyor ne yerse o kafasını çevirip istemediği an bende bırakıyorum kaşığı illa yeain diye oyunlar yapmıyorum hiç
Tiroit TalentedMom muzu seviyor denedim bikaç meyve daha yoğurt işin içine girince yemedi yoğurdu da ekşi falan yapmıyorum yani
Gokce_mom Tiroit benim 8 aylık kızında öyle sanki yoğurt yerine zehir yiyor mübarek her yoku denedim ama sevdirenedim bende 2 3 güne tekrardan teklif ediyorum yılmadım
irva Tiroit 7 aylıkken 8100 kg boy 71 cm.Şuan 7 ay 26 günlük. 9.ayda gidicez menenjit aşımızın 2.dozu var.Şuan kilo ve boy durumunu o yüzden bilmiyorum.
Zeynep5858 irva merhaba menenjit aşınızın planlaması hangi ayda ve kaç doz şeklinde 2 ayrı doktora gittim biri doz bexsero yeter diyor başka doktorla görüştüm 3 doz bexsero eksik birşey yapmak istemiyorum.
PortakalliKahve Tiroit benim bebeğim 7 aylıkken 8 kiloydu ama 8.ayında kilo verdi şuan 7.800 g 71 cm. İştahsızlık var, doktor sıcağa ve dişe bağladı. Genel olarak iştahsızlık olabiliyormuş. Yine de takip altında kalmalı tabii.
askanne10 Tiroit benimki 7 aylık olduğu ay sadece 50 gr almıştı sonraki ay 200 ve aldı 9 aylık 7 kg boyu 67
Zeynep5858 irva çok teşekkür ederim ilk doktorumda öyle planladı başka bir doktora gitmek zorunda kaldım ona sorduk oda 2 doz bexsero yeter dedi bexseroda çok ağır aşıymış 3 gün cocuk perişan oldu sağlıklı olsunlarda onlar için herşey.
Yademveannesi Tiroit Kilomuz normal ama ek gıdamız bizimde neredeyse hiç yok. Bir ton hazırlık mutfak batıyor ediyor. Yerken kaşığa vurup dökmeler tabağı atmaya çalışnalar vs. Mamayı da zar zor oyalayarak içiriyorum. Ne zamana kadar böyle gidecek bakalm
2maviboncuk Koalamm Yok tabi bi mahsuru ama ölçtü söylemedi benimde aklıma gelmedi gerçekten sormak o an ama ölçerim ben sabah yazarım size yeniden