Asel0309m Bir de birden oluveriyor :) Biz de acaba pratik yaptirmiyor muyuz cocuga yeterince falan diyorduk. Mesela ben cok yorgun dusuyordum zaten soyle gobeginden tutup emekleme pozisyonuna falan alin diyorlardi ben pek yapamiyordum da babasi son zamanlarda yaptiriyordu… belki icinizi rahatlatir biraz emekleme egzersizi yaptirabilirsiniz 😊 Saglicakla kalin 🌺🙋🏻♀️