Asel0309m Kızım 10 aylık oldu hala emeklemiyor. Dönüyor dik oturabiliyor başını tutabiliyor ama emekleme bi yere tutunup kalkma yok. Oyuncakları döne döne alıyor yada almaktan vazgeçip ağlıyor. Doktoru bi sorun yok dedi ama benim içim rahat değil her gören daha emeklemiyor mu diye soruyor. Normal mi sizce emeklemeden yürür diyen çok ama daha tutunup kalkamıyor nasıl yürüycek
dontsleppyunhappy Asel0309m benim arkadasımın bebeği önce yürüdü sonra emekledi. İstemiyordur istese yapar. Kasları hazır değildir, ama bir anda da yapabilir çok şaşırırsın gerçekten.
dertlikerkenez Asel0309m aylarca süründü, döndü, yuvarlandı artık biz emeklemeden yürür diyorduk ki 11,5 aylıkken emeklemeye başladı ve hemen ardından 1 yaş 3 günlükken yürüdü oglum. Telaş yapmayın bence.
Asl90 Asel0309m benim oğlumda 10 aylık sadece dik oturuyor yüz üstü dönebiliyor sırt üstü bile dönmedi daha 😂 sorun yok merak etmeyin
AdaE1905 Asel0309m emeklemek bi gelisim ve zeka belirtisi değildir emeklemeden yuruyen cok bebek var.
Niloy Bu acele neden. Sorana da hayır emrklemiyor deyin geçin her şeyi takmayın. Benim oğlum bir yaşında emekledi şuan fıttır fıttır
Asel0309m Niloy zaten öyle diyorum da mesela dün kayınbabam gelmiş çoktan emeklemesi lazımdı gidin beynine baktırın dedi sinirden çatladım resmen. Emeklemesi değilde acaba bi sorun mu var diye kuşku düşürüyorlar insanın içine
Asel0309m dontsleppyunhappy bazen kollarıyla dikeliyor böyle diyorum aha yapacak yok geri göbek yerde 😂
Niloy Asel0309m lütfen rahat ol. Doktor bi sorun yok dediyse yoktur. Her bebeğin gelişimi farklı. Ayaklarıyla yürüyor ama yinede sen bilirsin baba diyeydin
dertlikerkenez Asel0309m ayy allahım ya bi rahat bıraksalar şu bebekleri. Benim kayınpederim söylese herhalde oğlumun ihtiyacı yok ama sen git bir psikolojine baktır derim. 😡
Kvk Asel0309m aynı şekilde benimde kayınvalidem ve cevremdeki insanlar bu cocuk cok cansız halsiz emeklemiyor şöyle böyle denildi en son sinir oldum dr götürdüm kaslardaki ve karaciğerdeki enzimleri yüksek bir ay oluyor hala yüksek gen testi istendi negatif geldi ama yüksek hala değerler 11 aylık olduk bugun sende bi kan tahlili iste şikayetlerni anlat .cocuk doktoru emeklemek bizim için bi kriter değil dedi oturabiliyorsa sıkıntı yok dedi
Asel0309m Asl90 benim kızım da geç döndü zaten yüzüstü koyunca sırtına dönüyordu ama kendisi karın üstüne 8. Ayda döndü 😂
Asel0309m Kvk doktor herşeyi normal canı istemiyor dedi canım artık zamana bırakacam zaten takıntı yapmak istemiyorum
Kvk Asel0309m hepimizin hakkında hayırlısı olsun ben cok takıyorum ama günden güne hareketlerde değişim oluyor gün geçtikce iyiye gidiyor inşallah değerlerimizde düşer
ikizbabymom Asel0309m her bebek emekleyecek diye bişey yok direkt yürüyedebilir emekleyip bi hafra sonra sıralayadabilir evham yapacsk kadar büyük değil daha annesi🌺
Merve-eee Asel0309m biz de 10 ay 23 gunluguz… 9 aylikken hala emeklemiyordu 2 aylikken saga sola donmeye 4 aylikken tam tur donmeye baslamisti 6 aylikken desteksiz oturuyordu falan… emekleme konusunda sasirtti… insan biri bir sey deyince takmasa da uzuluyor tabii icten ice bi dusunuyor neden emeklemiyor diye ama bir arkadasim da akilli cocuk ya emekleyip surunup napacak falan demisti dizlerini acitacak bosver direkt yurusun demisti 🤣 rahatlamistim biraz… 9 aylikken emeklemezken koltukta tutunarak yurumeye basladi hatta koltuktan sehpaya sehpadan sandalyeye vs. Tutunarak yuruyordu ama emekleme daha 2 3 haftadir var… yani 10 aylikken emeklemeye basladi ama hala emeklemeyi cok sevmiyor… bir seye ulasmak istiyor mesela emeklese daha kisa yoldan gidecek ama tutunup klakiyor yuruyecegi yere kadar yuruyor sonra alacagi nesneyi almak icin en son emekliyor 🤦🏻♀️🥰