Kup Oğlumun doktoru söyledi vermemi. İstersen yenidoğan olsun doğduğu doğduktan 1 hafta sonra bile başlanabilir dedi çünkü bizim yaşadığımız yer yazın 50 derece bile oluyor.
Bütün doktorlar farklı bir kanıda. Oğlum mamada içtiği için sıcaklar yaklaşık 4-5. Ayına gelince ben verdim. Sadece şunu anlamadım yanlış anlamayın beni diyelim ki bebek hem anne sütü hemde su içiyor nasıl besin değeri düşer onu etkisiz hale mi getiriyor su ? ☺️