Kup Merhabalar benim kızım 3 ay 23 günlük henüz ek hiçbir şey vermiyorum ama havalar sıcak cis sayısı azaldı cis rengi koyulaştı bu şikayetleri söyleyince doktorumuz su konusunda herhangi bir şey söylemedi sizler başladınız mi su vermeye vermeli miyim ne tavsiye edersiniz
Saliha_Burak01 Kup benim bebeğimde 3 ay 12 günlük su veriyorum 6 aya kadar vermeyin diyorlar ama ben verdim hemsirem öyle söyledi
Umaybebek Kup ilk altı ay anne sütü dışında birşey verme dedi doktorumuz yazında bol bol emzir dedi zaten anne sütünden su ihtiyacını karşılıyor bebek endişe etmeyin. Adana’ da oturuyorum düşünün buradaki sıcağı ona rağmen doktorumuz asla dedi.
Sevdamavi Kup mama veriyorsan doktor su ver dedi emziriyorsan sütünün yüzde sekseni su gerek yok dedi
Arastryk21 Kup Bizde 24 günlüğüz bir hafta sonra vermeye başladım ama sadce iki çay kaşığı şuan 4 çay kaşığına çıkardım malum diyarbakirdyiz 40 derece
Srnsrnsrn Kup sık emzir, acıkmasını Ağlamasını beklemeden teklif et zaten susadığı için emer. Doktorun gerek görmeden su vermemelisin bence
Derinsmommm Kup çok erken değil mi ya. Biz 4 aylık olduk doktorum ilk altı ay sadece anne sütü su bile vermek yok dedi.
Kup Derinsmommm ben de erken olduğunu düşünüyorum etrafımdakiler bu ara cok değindi bu konuya acaba çocuğa eziyet mi ediyorum diye üzüldüm bi burada da danışmak istedim bi yarında doktoruna sorcam
Yusufefem 3 ay 16 günlük Doktorum sıcak olduğu için ( mama ile besleniyor ) verebilirsin dedi İdrarı koyu ve kokuluydu su verdiğimden beri azaldı çok terliyor çünkü çok su kaybediyor
Lalins Bence verin .. benimde kızım var aslada kötülünü istemem,ben sürekli veriyorum hiç bir zararini girmedim idrarınıda çok iyi yapiyor.. doktorlar verme deselerde ben sürekli verdim her sütten sonra canı isteği kadar içiriyorum
Melegin-annesi16 Benim kızım 4 aylık oldu yeni ben veriyorum doktor verebilirsin dedi günlük kaşıkla veriyorum wermende bence bsy olmaz
TalentedMom Kup eğer sadece anne sütü alıyorsa suya gerek yok anne sütü yeterince karşılıyor ama mama veriyorsanız su da vermelisiniz
Kurabiyex Benim bebeğimde 3 ay 22 günlük ben veriyorum çay kaşığıyla az az. Mama veriyorum annem mama susatir ver demişti sıcaklar çok fazla zararı olacağını düşünmüyorum
Mbal Kup biberonla sağarak veriyorum ben o yüzden ne içtiğini biliyorum. Marmaristeyiz şu an sıcak diye su vereyim dedim bir iki gün daha az süt içti zayıfladı. Vermiyorum artık normal süt içmeye döndü.
Kup nursocum “”tatlım su dahil tüm ilave besinler ilk 6 ay boyunca verilmemeli çünkü tekrar söylüyorum ‘su dahil’ herşey anne sütünün besin değerini düşürüyormuş.uzmanından dinledim,bende ‘suyun ne zararı olur ki’ diyenlerdendim ama ALLAH’tan ilk 5.5 ay vermedim.”” Söyle bir şey okudum internette ondan biraz daha dikkatli yaklaştım
nursocum Kup Oğlumun doktoru söyledi vermemi. İstersen yenidoğan olsun doğduğu doğduktan 1 hafta sonra bile başlanabilir dedi çünkü bizim yaşadığımız yer yazın 50 derece bile oluyor. Bütün doktorlar farklı bir kanıda. Oğlum mamada içtiği için sıcaklar yaklaşık 4-5. Ayına gelince ben verdim. Sadece şunu anlamadım yanlış anlamayın beni diyelim ki bebek hem anne sütü hemde su içiyor nasıl besin değeri düşer onu etkisiz hale mi getiriyor su ? ☺️