Tugcece Kusannesi evet evet yapıyorum böyle ama aç olduğu için tam doymayincasut gelmediği için başlıyor ağlamaya tam bir sinir harbindeyiz o sira
Tugcece Meltem_eylul Ay hadi İnşallah siz kurtulun bundan bende dene dene pes etmeden asacağım su silikon meselesini
Meltem_eylul Tugcece benimki aşırı inat ve sınırlı bu arada,sende pes etme sakın,ben artık denemekten bile vazgeçmiştim ama bugün bı de böyle deneyeyim dedim ve tuttu.Havalar sıcak olduğundan kucağıma almadan emzirince daha çok hoşuna gitti😊
Esssma71 İlk 17 gün hiçbir şekilde emmedi sağım yaptım sonra silikon uç ile almaya başladı şuan 3ay 9günlük göğüs ucum yok ve bebemde dilaltı bağı var dilaltı bağını öğrenmeden önce bırakmayı deniyordum sürekli ama artık bıraktım bu şekilde devam edecez bu halimize çok şükür 🤲🏻
Bahar00 Tugcece onun zorluğunu yaşamış biri olarak seni çok iyi anlıyorum çok zor oluyor ama bi şekilde basariliyor sadece sabırlı ol ve sürekli memeni vermeyi dene agliycak ama dayanmaya çalış sürekli teklif et ve emzik biberon kullanıyorsan bırak sonra uyku hali ile vermeye çalış karanlık ortamda beyaz gürültüyü ac o şekilde dene yavaş yavaş olucaktir bi defa tutar sonra yine bırakır öyle öyle yavaş yavaş alışır ben bir hafta uğraştım sonunda çok şükür bıraktık.
Tugcece Bahar00 Akşamları biberon veriyorum kolik ağlıyor muhteşem şekilde asla memeyi almıyor şırıngayla da denedim ağlamaktan yutkunmuyor mecburum bir bakıma biberona bırakmak çok istiyorum ama olmuyor
Esssma71 Tugcece tabiki doğalı en iyisi siz deneyin vazgeçmeyin 🌸 dediğim gibi benim bebeğimde dilaltı bağı var göğüs ucumda olmadığı için zor biraz bana
Sevmmm Tugcece silikon ucla başladım emzirmeye göğüs ucum yoktu çünkü . Uç çıktıkça ara ara silikonsuz denemeye başladım tabi hepsi iyi sonuçlanmadı. Ama ısrarla devam ettim artık silikonsuz emiyor . Bu arada günlerce de uğraşmadım kendisi aldı direk
Tugcece Sevmmm Yaa ben çok uğraş veriyorum alsın diye bir kaç kez uzun uzun emdiği oldu geceleri mayistiginda da emdiği oldu ama devamı gelmiyor tamamen sonlandiramadim
Tugcece Bahar00 şırıngayla veriyorum yutmuyor ki aglamaktan 😖 kasıkta çözüm olmaz ki bize😖 boğazına kaciracagim diye de korkuyorum yutkunmuyor cunku
Soe Tugcece ben de silikon uçla emziriyorum yara oldu uçları ve ucu pek yok. 13 günlük bebeğim asla emin olamıyorum o uçtan doyabiliyor mu?
Tugcece Soe Doyuyor bence çünkü 2 ayinda 1 kilo aldı kızım merak etmeyin onunla emince doyuyor doymasa çok ağlar ki
Bahar00 Tugcece yanı ben biberon ve emziği direk kestim silikonsuz denedim baktım almıyor silikon taktım biraz emzirince çıkarıp göğsümü verdim bi aldı bi almadı öyle öyle bıraktı ama hep sessiz ortamda yaptım evdekilere çit dahi çıkartmadım öyle bi hafta sonunda bıraktı.
Tugcece Soe Benim kızım tam sinirdaydi yukselse hastaneye yatacakti 5 gün kontrolünde doğum kilosunu %10 aşağısına düşmüştü 15 gün kontrolünde 400 gram almıştı doktor bana nasıl başardın demişti sadece anne sütü aldı bu 10 gün boyunca sende bu konuda strese girmemelisin kontrole gittiğinde almış olsun inşallah
Soe Tugcece biz bir gün fototerapi aldık sonra sürekli kontrole gittik bir türlü düşmedi 11. Günde hala doğum kilosunu yakalayamamıştı ki mama takviyesine de başladık :( haftaya tekrar gitcez inşallah tamamen geçmiştir.
Tugcece Bahar00 biberonu ilk bırakmak gerekiyor da bakalım bende nasıl yöntem deneyeceğim inşallah bende oh be emzirmek buymuş diyebileyim
KoalasMom Tugcece Acele etmeyin kendinizi strese sokmayın ben hiç bıraktırıcam vs diye düşünmedim bir anda oldu tabii ki bebekten bebeğe değişebilir belki hiçbir sorun yaşamamıştım ben, biberon kullanmadım hiç 🌿
Tugcece KoalasMom kesinlikle bebekten bebeğe değişiyor bakalım hanımefendi bin sinir ve aglamalarini ne zaman son bulur Allah bilir ama kafaya koydum 3 ay dolmadan bıraktırma ya☺️