Benimde bebeğim 2 ay 18 günlük,çok şey denedim ama çok sinirlendi ve meme reddi olur diye tekrar takmak zorunda kaldım.Facebookta emzirme akademesi diye bir sayfa var oraya yazdım.Ucunu keserek bıraktırma ya çalıştım ama çok fayda etmedi bende.En sonunda bugün kızımı yatırdım bende üstüne eğilerek ve meme ucunu sol ve sağdan biraz gerdirerek ağzına verdim aldı.Bugun bıraktık gibi oldu yani inşallah devamı gelir.Sizde deneyin mutlaka 😊