Ben de 9 günlük lohusayım, gelen hafta salı taburcu oldum hastaneden, 1 hafta boyunca uyuyamadım, dalamadım uykuya, gözüm hep bebeğimde, kulağım hep bebeğimde. İçimde bin tane ses, biri hayatın bitti biri saçmalama, herkes bir şey söylüyor, kucağa alıştırma, memede uyursa yanarsın, sütün var mı? Emiyor mu? Ben sezeryan sonrası badana boya yaptım, her yere koşarak gittim diyenler. Şu kadar emzir, bu kadar saat tut diyenler. Bunlar yetmiyormuş gibi uykusuzluk, iştahsızlık, yorgunluk. Lohusalık zor şey, yaşayan herkes onu diyor, geçecek! Heyecanla geçmesini bekliyorum, günden güne iyi olacağız, biz onları 9 ay taşıdık, hareketlerini hissettik mutlu olduk, karnımızdayken endişe ettik hatta, geçecek, her gün yazalım buraya, dertleşelim, lohusayı en iyi lohusa anlar ❤️❤️