Hoş geldin aramıza güzel anne 💕 Hissettiğin her şey o kadar normal ki , endişelenme. Ben ilk 3 ay annemde kaldım diyebilirim. Çok zor bir lohusalık geçirdim , aklımı yitireceğimden korktum ama inan GEÇİYOR. Kendini sakın benim gibi zorlama, akışına bırak. Ağlamak mu istiyorsun ? Ağla ,bağır, bebeğine sarılıp sarılıp ağla. Bunlar çok rahatlatıyor. Memeyi ilk zaman alamayabiliyor ama denemelisin. Ben göğüs ucuma ilk zaman hurma sürmüştüm. Öyle öyle almıştı. Hastanelerde emzirme hemşireleri oluyor, gidip onlarla görüş. Ben sarılık olmasın ve sütüm gelmiyor diye 1 ay mama vermiştim. İlk emziriyordum, sonra mama veriyordum. Eds yöntemini denersen memeni de alır ve çeker. Hiç üzülecek , korkulacak bir şey yok. Bak bebeğim 4,5 aylık oldu💕