Deryadila25 birde uykum çok hafif dir benim eşimide uyutmadim bir süre kalk horluyorsun diye şuan çok şükür okadar rahat ki sonucda dinlenmek gerek ben gece daha çok yoruluyordum en iyisi daha hiç birşeyi bilmeden ayırmak çünkü gün içinde sürekli birlikte siniz ileriki durumlarda ayrılma korkusu oluşuyor ve gece kalkıp sizi arayor ama şuan hep ayrı yattığı için acıkınca kalkıyor