dios_gokta Reyna fıstıkkkk olmusun canım ne guzel karın bolgenı nasıl erittın bende başlıcam dıyete ön bilgi olsun bana
Aliveannesiiii Reyna tebrik ederim çok güzel gözüküyorsun aşırı motive ettin beni şuan🤩🤩 Bende doğumda 85lere çıkmıştım sonra 75e düştüm doğumdan sonra, kararlılıkla diyet+spor devam ediyorum 63ü gördüm kaldı 5-6 kilom inşallah vericem 🙏🏻🙏🏻
Vanilya Kizceler porsiyon küçülttüm. Bol su. Ekmek kestim. Ve hep tayt giydim ben bol hareket. Şeker yok. Ve kızım çok hareketli. Ev işi ve kızımın peşinde koşarken bitti
MasalsMommy Reyna Yaa bravo gerçekten👏🏼👏🏼 Ben de diyete başladım 2 haftayı geçti biraz. Ama iş yerinde gerçekten çok zor uydurmak ağlamak istiyorum😭
iki_prens_annesi Bnde senin gibi kilodayim ama bi turlu gobek gitmiyo ne yapmm lazim acaba gobek ve bel almis basini gidiyo kapaliyim hep bol giyiniyom ama ewin icinde gobekle dolasiyom nasil yapmaliyim 🤭🙄
Deletedmom896 Reyna hamilelikte 10 kilo aldım 5 kilo kaldı bu pantolonuma giremiyordum artık oluyor ☺️ Hatta bi çok sevdiğim etek pantolon diyeyim benim sırrım sabah yürüyüşleri ve az ve sık beslenmek
Demirac19 Reyna Maşallah canım süper görünüyorsun 🥰 benim 5 kilom kaldı vermem gereken ama forma girmem için mutlaka spor yapmam gerek 😕
ebrarin_annesi Reyna boyla kilonun orantili olmasida cok onemli bence. Boyum 1.68 kilom 60. Bazen 57 ye dustugmde oluyor. Boyum birazcık uzun oldugu icin kilom yokmus gbi gozukuyor. Esimin kuzeni 50 kilo oldugunu soyluyor boyu 1.50 lerde bende daha kilolu duruyor. Ama herkese ayri kava katiyor 😊