[silindi] F-Betul korkmayın canm bn de o zamn gıtmedım sizn gıbı sımdı dıkkat edıyorum kabız olmamaya calısıyom basurda varmış iç ten daflon hapı kulamırmısnz
F-Betul [silindi] Yok ben botoks oldum bir de bşr krem kullandım geçmedi aslında doktor risklerden dolayı ikinci botoks önerdi ama takatim kalmadı aç kalıyorum yiyemşyorjm içemiyorum hayatımı devam ettirmekte zorlanıyorum ameliyata mecbur kaldım😔
F-Betul Dilanbozkurt Yaa gerçekten mi ne olur bana moral verin ne olur😔 Dışkı kaçırma riski falan diyorlar az önce kağıt imzaladım doktor bu risk çok az korkma dedi ama ne bileyim 😔 Siz ne zaman oldunuz? Ameliyattan sonra hemen iyileştiniz mi?
Fatma13_ Çok geçmiş olsun, ameliyat da sorunsuz geçer siz de bu yaşadığınız sıkıntı dan kurtulursunuz inşallah 🙏🙏🙏
F-Betul Fatma13_ Çok sağolun inşallah Allah tüm hastalarla beraber bana da iz bırakmayan şifa versin 💐🙏🏻🙏🏻
Dilanbozkurt F-Betul canım bende imzaladım korkma bişey olmuyor 11 cm yukarıdaydı hemde çatlak bildiğin bağırsak yani. Kendine dikkat et bol bol posalı yiceksin. Ben normal doğum yapmadım. Ve hala yanımda kayısımı üzümümü gezdirir çantama koyarım. Üzülme bakma sen kimseye hiç bişey olmicaj. Çok geçmiş olsun