F-Betul Merhaba, yarın makat çatlağından ameliyat olacağım ameliyat kolay ama riskleri biraz fazla bana “hiçbir zaman sorun olmasın” diye dua eder misiniz ne olur💐🙏🏻
F-Betul [silindi] Çok sağolun, 1 yıla yakındır tuvalette ve sonrasında 10 saate yakın Ağrı en büyük şikayetim.
F-Betul [silindi] Arada az bir kanama oluyor😔 İhmal etmeyin makat hastalıkları öyle zor ki doğumdan sonra oldum 1 yıla yakındır dünyam karardı.
[silindi] F-Betul ben dört yıl oldu gıttım ağrım yok ta arada bi kanıyorda Kabız olmasam bşi yok gıttım doktora canm
Balkizlarim F-Betul rica ediyorum sizdende allah razı olsun canim rabbim dermansız dert vemez tum hastaliklarin bir cozumu vardir 🤲💙
F-Betul [silindi] O zaman iyi belki kabızlığa bağlı kanamadır doktora gittiyseniz sorun yok ben ihmal ettim ilk olduğunda gitseydim BM’yle olmazdı belki😔
[silindi] F-Betul korkmayın canm bn de o zamn gıtmedım sizn gıbı sımdı dıkkat edıyorum kabız olmamaya calısıyom basurda varmış iç ten daflon hapı kulamırmısnz