Evrim1906 tipikbiryayburcu gece anne yanı beşikte uyuyor gündüz salonda beybines te uyudu tabi şimdi sığmıyor direkt kanepede yatıyor kanepeyi açtım sadece misafir geleceği zaman kapatıyorum
QueenMom__ tipikbiryayburcu ben hep kendi beşiğnde veya yatağında uyuttum. Hem o rahat etti hem ben uyanınca hemen gidiyordum yanına zaten 😊