tipikbiryayburcu Coyness2020 Babynestin iç kısmı çok yumuşak değil mi bebekler için sağlıklı değil diyolardı ne kadar doğru acaba
Coyness2020 tipikbiryayburcu Yenidoğan bebekler anneye çok yapisiktir çok bakıma muhtaçtır oyuzden sürekli beşiğinde koy kaldir zorlar bence. Oyuzden kendi yataginizin üstüne koyup onunla birlikte uyunabilir. gündüzler için bahsediyorum gece kendi beşiğinde yatabilir tabiki. Ama ben çok memnun kalmıştım koltuğun üstüne onu koyup öyle yatırıyordum çok rahattı hem hijyenik oluyor
tipikbiryayburcu Koala06 Bende direkt sallanan ana kucağı mı alsam diyorum letgodan falan 2. el kolay kullanışlı olur bir kaç ay rahat ederim en azından :D
Koala06 tipikbiryayburcu Al valla bacım rahat edersin bizde letgodan aldık 150 tl ye keşke en başından alsaydık diyoruz🤗😘
umutvar1 tipikbiryayburcu salonda babynest kullandım koltuğun kenarında uyuyordu yavrum 😂. Biri geldiğinde besigine alıyordum. Ne zamanki sığmadı tamamen besigine geçtik 😂
Cansuk 3 ay gündüz reflü yatağı salonda akşam reflü yatağı beşiğinin içine koyuyordum 4 aydan sonra gündüz uykularınıza beşikte yaptı hep reflü yatağını hatta 7 aylık olana kadar kullandım 🥰
Cansuk Otomatik sallanan salıncak aldım hatta gündüz uyur diye kesinlikle uyumadı ama çok oyalıyordu orda 😂
Damla29 tipikbiryayburcu ufak beşik vermişti kuzenm onda uyudu hep suan 2.ye hamileyim trendyoldan 200 liraya bi beşik buldum onu alıcam salonda yatması için gün içinde
tipikbiryayburcu ftsdmrhn Gün içinde sürekli yatak odasında olamam gözümün önünde olması daha iyi olur en azından ilk 3 ay
Koala06 Momm12 https://www.hizliresim.com/pl95yhw Letgodan bunu aldık canım kurtarıcım oldu resmen🤩 dk sını ayarlayabiliyosun ne kadar sallancaksa yada süresiznde oluyor kendi müziği fln da var ama biz hiç kullanmadık müziğini
Yasemin_06 tipikbiryayburcu ana kucağı oluyoya oto koltuğu olarkta kullaniliyo 5. Aynina kadar içerde onda yatırdım gün içinde akşamlarında mutlaka yatağında yatak odasında yatti
0znur Hamak aldik hamakta uyuyor gündüzleri, gece de yatağında İlk zamanlar koltuğun üzerine koyardim gozumun önünde olsun diye
Bebek2020_ tipikbiryayburcu Bebeğim 1 yaşında klimadan ve sobadan dolayı hamileliğimin 6. Ayından beri oturma odasında uyuyoruz. 2 senelik evliyim