Nesrincente Aslanbilal ya benım yara degıldı ama cok acıyordu bıgun bı mememi emzırdim dıgerını sagdım acısı gectı sonra dıgerını oyle yaptım cokk acıyordu annem yapma falan dedı ama dinlemedim ama gectı yani ıse yaramjstı
Glmser Aslanbilal bende senin dediklerinin hepsini kullandım faydasını görememiştim ancak sağlık ocağının yazdığı Fito krem çok iyi gelmişti bana deneyebilirsin.
Aslanbilal busrasilra14 ben bunu yapamıyorum galiba kahverengi kısım tamamen girmiyor meme ucu çok küçük alamıyor bi türlü. Ne yapsam doğru emziremiyorum galiba
busrasilra14 Aslanbilal iste canim youtubeden falan izle dogru emzirme olmadigi icin yaralaein artiyor ve iyilesmiyor yoksa dogru emzirme ezmirmeden sonra zehtinyagi 3 gune geciyor. Yaparsin yaparsin hepimizin basina geliyor yavas yavas ogreniyoruz emdikce zaten gogus ucunda buyucek
Aslanbilal busrasilra14 insallah bu gece baya cebeleşştik ama ne yapsam tamamen kavramiyor bir sürü video izledim
Seymaslan Aslanbilal dene bende öyle olduydum sonu mastit oluyor ucu çatlak olduğu için ter üst üste sürekli emmesi gerekiyor yaralar sürekli ıslanıyor faydasını görürsün inşallah
Seymaslan Aslanbilal doğumdan sonra gerçekten emzirme yara derken sütyen takmak lüx oldu ☺️ Ama sen her emzirmeden sonra orası hava alsın havayla temas etsin yaralar çatlaklar
tdZehra idilolo 20 günlük henüz, 1 haftalıkken başladım vermeye. Çok şükür meme reddi olmadı, baya araştırıp bibs almıştım
busrasilra14 Aslanbilal kavrar kavrar merak etme annesi oda cok minnak. Oda ogrenicek sende ogreniceksin. Sen hametanini zeytinyagini tut ysninda devamli sur.. ama emzirme den once kesinlijle sil. Bide o kahverengi bolum isini cozdubmy benegom 3 gune kucaujnda
Nilara Aslanbilal gogsunuzun ucunu makas yaparam kucultun bebisin agzinida cenesine cok hafif bastirarak kocaman actirin, bi kere yaparsaniz o da ogrenir. Pes etmeyin surekli deneyin. Gumus kapaklari hic cikarmayin onlar iyi edecek sizi
elifff13 Aslanbilal evet mecbur yapacak bisey yok illa emzirmem lazımdı bende öyle yaptım bebeğim için. Markası önemli değil benim elimde farmasinin ki vardı onu kullandım