idilolo AND-20 çok şükür yarıyor, kalkanları da taktım sütyenin içine, memeler kocaman çok komik gözüküyor.
AND-20 idilolo 😂 süper o zaman ben de de aynı da eşim kabul etmiyo estetik olmamı şu an zaten olamam da gerçi 4 aylığız inşallah bir gün olacağım ilerde küçülmesi için elimden geleni yapıyorum valla 😊
Ygmur Pamuk_seker hindistan cevizi yağı kullandım ben ama benim bebeğim kokusundan dolayı sanırım göğsümü reddetti onu kullnıyorlen
idilolo AND-20 ya benim küçük göğsüm, normalde 75 beden filandı, hamilelikte oldu 85-90 şimdi de şiş, hele geçen hafta bir kere sağdılar yeni doğum yapmışım 3 günlüğüm sağdılar o göğüsler oldu dikdörtgen, ağlayıp durdum, şimdi de yara
asell03 Aslanbilal kantoron yağı tavsiye ederim ben lansinoh krem kullandım 1 hafta geçirmedi gümüş kapak ve kantoron yağı ile acım yaram 2günde iyileşti
AND-20 idilolo makina biraz sert çekiyo ondan da olabilir ödem toplamış olabilir normalde 90 dı 95 bedene kadar çıktık o da süt çok olunca dar geliyo bi beden daha büyük alırsam o da olmaz artık iyice kötü olcak iyice büyücek ben rahatsız oluyorum valla durumdan
Balogluum Aslanbilal karbonatlı su sürüm her gördüğüm anneye yazıyorum , çok yakıyor ama 2 seferde iyileştiriyor deneyin umarım iyi gelir
AzraBabyy Aslanbilal ben hindistan cevizi yağı ile geçirdim 2 günde toparlamıştı dene bence silmene de gerek yok emzirme öncesi
Gamzebu Aslanbilal benim göğüs uçlarım da yara oldu ağlicak oluyordum kremler işe yaramadı bende de, gümüş kapağı kullandım 7/24 sadece emzirirken çıkardım. Emzirme den önce ve sonra göğsünü sütünle ıslat biraz hava alsın sonra gümüş kapak çok fayda etti inşallah düzelir 😌
Sinem91 Aslanbilal Evde yok yoktu. İyi geliyor denilen herşeyi almış herşeyi yapmıştım. Yüzümden okunuyordu acım. Zaman içinde baktım ki yine en çok iyi gelen şey kendi sütüm olmuş. Devam ettim gümüş kapak kullanmaya. Zaman içinde geçti ama nasıl geçti bir de bana sorun. Sürekli sütümle yumuşatmaya çalışıp kurutuyordum. Geçecek inşallah korkmayın. Rabbim sabır versin cümlemize.
tdZehra idilolo erken deniliyor ama bende başladım, emmekten asla bıkmadı ve parçaladı göğüslerimi, acıdan krizlere giriyorum. Şimdi emzirip gazını alıyorum, hala aranıyorsa bir kez daha emziriyorum baktım göğsüm iniyor anlıyorum ki hırs emmesine devam etmek istiyor. Hemen emziği verip koynumda rahatlatmaya devam ediyorum. Benim ki uyuyunca kendi atıyor ama. Her bebek farklı ya gerçekten. Her doktorun dediği her bebeğe uymuyor
tdZehra idilolo 20 günlük henüz, 1 haftalıkken başladım vermeye. Çok şükür meme reddi olmadı, baya araştırıp bibs almıştım
2maviboncuk Aslanbilal kendimi sütümü sürüyordum her emzirmeden önce ve sonra ben kullanmadım ama kullan arkadaşlarım var gümüş kapaklarda iyi