Evet var benim kızım da hasta ve bu ikinci yakalanisi yavrum gece hiç yatamadi oksurmekten aynı zamanda alerjiside olduğu için öksürük yapıyor en ufak şeyde geçen hastalanisinda 6 tane antibiyotik iğne yedi çünkü şuruplara direnci düşük herşeye alerjisi olduğu için dün tekrardan iğne yedi antibiyotik kullanıyoruz yine ama geçmezse iğneye başlayacak doktorumuz tekrardan birde klimada yatıyoruz çok sıcak onunda etkisi varmış bu çocuklarımız kışın bu kadar hastalanmiyor yavrum ya hiçbiri hasta olmasın sizede çok geçmiş olsun 🙏