Busragokceberra Kocaeli’den bildiriyorum yaklaşık bir ay önce 9 aylık ikizlerim yüksek ateş, ishal ve burun akıntısı şeklinde hastalandı salgın dedi dr atlattık rahatız derken 4 5 gündür yine hastalar ve yine salgın var deniyor acil hep bebek ve çocuktu hepsi de aynı şikayet 🤦 Allah evlatlarımıza şifa versin tez zamanda 🙏