MinniMe Bende bebeğim hastane de yatarken hümana kullanmışlardı ama biz çok gaz yaptığı için değiştirdik bir haftadır hipp kullanıyoruz şimdilik memnunum
monalissa Birmelekanneesi hipp combiotic çok iyi gerçekten, bizde kırkı çıkınca artık gaz olayımızda bitmişti ama sürekli mamayla beslenmiyor, daha çok emiyor bebeğim
Ogulcan Birmelekanneesi en kaliteli ve anne sütüne en yakın golden goart canım keçi sütlü besleyici bi mama gaz yapmıyor
Birmelekanneesi Hepinize teşekkür ederim ben mamayı doymadığı için vermiycem de hep vermek zorundamıyım bi kutu alıp bitince tekrar almasam alışkanlık mı oluyo yani
Birmelekanneesi bozobeydrk bebeğiniz ne kadarlık peki günde bi kere veriyosunuz memeyi bırakmasından da korkuyorum ben
bozobeydrk Birmelekanneesi ben sütümü sağarak veriyorum, 6 ay 7 günlük. Gece uyumadan bir kere de mama veriyorum.
bozobeydrk Birmelekanneesi bizim sıkıntılarımız oldu meme reddi değil de geçmeyen yaralardan dolayı ben de sağmaya geçtim mecburen. Bir kere biberon meme reddi yapmayabilir ama dikkatli olun yine de.