Birmelekanneesi Merhaba kızlar. Oğlum 41 günlük mama vermek istiyorum kullananlar hangi mamayı kullandığını memnun kalıp kalmadığını söyleyebilir misiniz ? Sizce en iyisi gaz yapmayan hangisi
Betull0634 Birmelekanneesi golden gold keci sütlü mama kullaniyorum bebegim gazini kendi cikariyor hic ugrasmiyorum cok memnunum ben hep mama ile besliyorum malesef beni emmedi sütümde cok azdi emmedikce iyice kesildi bu mama seker içermiyor ve icerigi dogal bir mama
Birmelekanneesi bozobeydrk bende çok vermeyi düşünmüyorum günde bir kez diye düşünüyorum ilk bebeğim o yüzden pek bilgim yok açıkcası
Birmelekanneesi bozobeydrk bebeğiniz ne kadarlık peki günde bi kere veriyosunuz memeyi bırakmasından da korkuyorum ben
Saliha_Burak01 Birmelekanneesi Aptamil kullaniyorum gaz yapmadi bebeğimi fakar hiç yaramadı aksine kilo alımı düştü
Birmelekanneesi bozobeydrk gaz damlası kullanıyorum da zaten peki mamanın numarası oluyo mu bebeğin ayına göre
TheBaby Saliha_Burak01 İçinde sağlıklı prebiyotikler var. Normal doğımda bebeğin aldığı sezeryanda alamadığı. Bunun harici hafif alerjisi olan bebekler içinde kullanılıyor. Gaz sancısınıda çok aza indiriyor. Mama yok satıyor nerdeyse bazen zor buluyorum stok yapıyorum. İnternetten hepsi detaylı yazıyor. İnceleyin☺️