Mervi-10 harley ya bende korkmuştum hep ama elleri ayakları hep soğuk olurmuş bebeklerin hani gün gün yazıyor ya bebeklerimiz anlatıyorlar bende orda okumuştum eğer gögsü soğuk olursa üşüyorlarmış bende ondan sonra çıkarttım hep
eLLySma harley benim kizim 54 gunluk askili zibinla duruyor disari bile oyle cikariyorum valla ne corabi 😄