Mervi-10 harley benim 2 ay 20 günlük giydirmiyoru 😃 hatta bütün gün öyle akşam dışarı çıkarsak ozaman
harley Cheddar bazen çok sancı çekiyor cıkaramıyor endişeleniyorum 😔 simsi cıkardım soğuk oldu ayakları yine de giydirmeyeyim mi
Mervi-10 harley ya bende korkmuştum hep ama elleri ayakları hep soğuk olurmuş bebeklerin hani gün gün yazıyor ya bebeklerimiz anlatıyorlar bende orda okumuştum eğer gögsü soğuk olursa üşüyorlarmış bende ondan sonra çıkarttım hep
zeyzey77 harley çoğu zaman giydirmiyorum..duruma göre evde ayakları soğuk olursa giydiriyorum ya da bir yere giderken giydiriyorum