Muverrih Banumeva Çoğu meyve geçmiyor deliklerden ben memnun kalmadım onun yerine cam rendede rendeleyip yediriyorum bayılıyor.
nursocum Banumeva Hiç öyle bişey olmadı ama çok önerilmiyor posasını yiyemediği için ben genelde muz koyuyordum
Muverrih Banumeva Katı meyvelerde nasıl olacak peki. En güzeli cam rende güzel rendeleyip veriyorum bayıla bayıla yiyor.
UmmSalih Çok güzel hiç yara yapmıyor bana da demişlerdi ağzını kesti diye ama ben aldırış etmedim 2 çocuğumda da kullandım karpuz şeftali muz hepsini verdim
Banumeva UmmSalih Zaten saatlerce kullanmıyolar ki nasıl yara yapar anlam veremedim.. Ya yukarıda birisi meyve posası kalıyo falan yazmış bu süzgecin kullanım amacı meyvenin suyunu rahat alabilsin diye değil mi ?
UmmSalih Banumeva benim oğlum suyunu emerdi posası kalırdı muzunda hepsini yerdi . Zaten plastik birşey nasıl yapabilir ki ?
Superisi Banumeva yumuşak bişey nasıl yara yapmış acaba ben kullanmıştım kızıma bazen salakalık falan koyuyordum içine hem dişini kaşıyordu hemde suyunu emiyordu güzel bişey bence
Banumeva Superisi hemde çok iyi, bilemiyorum akraba internetten baya bi araştırma yapmış kendi bebeğine kullanmak için yorumlarda fln görmüş heralde..
Vanilya Bulutumsu Oioi den nefret geldi. Tabak kaşık kapaklı tabak bilmem ne iyi diye aldım kızım alıp fırlatıyor tabakları vakum sıfır