Mina0202 ben teşvik etmek istemem benim doktor kanlı kaka yapıyorsa yapmayacağız dedi ama benim bebeğim 40 günlükken kanlı dışkı ile teşhis kondu barsakları son derece tepkili ve daha yeni yeni düzeliyor rotayı yaptırırsam dahada ağırlaşır diye iyileşme süreci uzar diye düşünüyorum zaten doktorda aman aman yapalım demedi inşallah birşey olmaz ☹️ Ama sizde alerji yoksa kesinlikle yaptırın derim çok bulasıcı ve yaygın bir virüsmüs tehlikeli yani alerji varsada doktorunuzla bir görüşün zaten alerjinizin seyrine göre size yapın yada yapmayın diye fikrini söyler 😊