Bizde 5,5 aylığız yeni başladık ek gıda tadımlarına doktorumuz söylemesiyle. Yumurta,yoğurt,peynir yasak. Sabahları yulafı haşlayarak az pekmez muz ya da başka bir meyve bir de organik bebe bisküvisi ezerek veriyorum. Öğlen ya da akşam tarhana çorbası yapıyorum bebekler için olan. Arada meyve veriyorum armut elma kayısı rendesi gibi ya da gün kurusu kayısı haşladım onu ezip veriyorum bazen mamalarına katıyorum. Birde uyumadan mama karışımı var içinde tam buğday unu irmik falan var doğal tamamen onu pişirip içine herhangi bir meyve bazen yine bisküvi bir de keçiboynuzu özü koyuyorum tatlanması için. Çorba yerine sebzede yapıyorum kabak patates havuçla başladım haşlayıp eziyorum blenderdan geçirmiyorum biraz pütürlü kalıyor. Dün ilk defa brokoli verdim onu hafif blendırdan geçirdim. Bu şekilde ilerliyorum biraz kafama göre☺️