Reyna hypatia iphone 11 dev değil ki normal boyutta ne çok büyük ne de küçük 12 mini çok küçük aksine
Leylaa_ karsiyakalianne Ben 11 kullanıyorum çok güzel memnunum ama 12 mini değil de 12 ye geçeceğim keyfi yanı şarjı çok başarılı 6 ay oldu hala %100 durumun müsaitse 12 al derim 11 de zamanla sürümü değişecek mini küçük sevmiyorum o yüzden tercih sizin ☺️
karsiyakalianne Leylaa_ ben de biraz boyutuna takıldım suanki telefonum büyük muhtemelen basta garip gelecektir. 12 harika bi telefon ama butcemi cok zorluyor 🤗 11in sarj olayi cok iyiymis yalnız, burdan aklımı çeldi
karsiyakalianne Reyna peki genel olarak 64 GB iphone için yetersiz mi olur sizce o konudaki fikrinizi de öğrenmek isterim
Reyna karsiyakalianne bende 64 gb kullanıyorum icloud satın alıyorum her ay 20 tl ye fotoğraflarımı oraya aktarıyorum uygulamalar ve diğerleri için 64 yetiyor hiç sıkıntı çekmedim yani 2 senedir
karsiyakalianne homosapiens görüntüsü çok şık aslında, cebe falan da sığar. Ciddi ciddi düşünüyorum umarim pişman olmam…
hypatia karsiyakalianne ben artık nefret etmiştim pluslardan ne cebime sığıyordu ne elime. Çocuk olunca daha sorun oldu 🤦🏻♀️ Şuan eşimin telefonunu elime alınca inanılmsz rahatsız oluyorum mini candır ❤️
karsiyakalianne AlyaMeyra 11 proya bayıldım ah keşke 😍 ama butcem elverdiği 11 yada 12mini tercih etmek zorundayım