elmalikurabiye Tosbikiminannesi normal. 2 ayi dolana kadar 3 saatte bir emzirdim sinra kendisi uyandikca kalkti
serpil1 Tosbikiminannesi normal şimdiden gazlan45 dk uyanık kalabilir bez değişimi vb şeyler için ne güzel inşallah ilerleyen aylarda uyur demek gaz sıkıntısı yok harika bence
Tosbikiminannesi Kızlar bide bişey daha sorabilirmiyim bebeğim kakasını yapmakta zorlanıyor neden olabilir
Ohaezgi BeratSirac hayır yatmadı hastaneye bol bol emzirip doktorumun tavsiyesiyle her emzirmeden sonra bi kaç çay kaşığı su verdim
Merve1203 Tosbikiminannesi benım oğlum 4.aya kadar paso yattı. Emip yatardı. Sizinki de daha küçük zaten çooookkk normal