Tosbikiminannesi Kızlara bebeğim 1 ay 12 günlük çok uyuyor sadece açıkınca kalkıyor bu normal mi bişey mi ? Alıyorum sonra Gine göğüsümde uyuya kalıyo
Mom076 Tosbikiminannesi benım bebeğim de oyleydı halada öyle bırakın uyusun suan 11 aylık halada uyuyor gunduz hem gece ne guzel sızde dınlenırsınız
Nilara Tosbikiminannesi acikinca uyaniyorsa sorun yoktur ama 1 aylik bebegi anne sutu aliyorsa 3 saatten fazla uyutmayaya ozen gosterin yinede.
Tosbikiminannesi Mom076 Allah razı olsun valla yüreğime su serptiniz evlatlarınızı ailenizi size bağişlasın rabbim
Mom076 Tosbikiminannesi banada ılk basta anormal gelmıstı doktora götürdüm doktor güldü daha ne ıstıyorsun dedı bıde ıkı aylıktan berı asla gece emmek ıcın kalkmazdı hep dert ettım kendıme megersem gunduzlerı doydugu ıcın gecelerıde uyuyormus uyku cocuklar ıcın cok önemliymiş gecen ıkı hafta once götürdüm doktora anlatım durumu dedım oglum gece gunduz yatıyor acıkınca kalkar gündüzleri gece kalkmaz oda bana dedı uyku cocuklara zararlı degıl gunduzlerı ¾ defa uykuya gecer ama bazen 2 saat yatar bazen ⅘ saat yatar cok şükür durumu gayet ıyı uyanık olduğun zamanlarda oynar evın ıcınde tur atar ben cogu kez uykudan uyandırırım ama doktor bırakmadı yatsın dedı cocugun dılı olsaydı konsaydı😂😂😂kesın benden cok sıkayetcı olurdu annem benı uyandırıyor dıye
DilaraYigit1 Benim bebeğim de hiç uyumazdi canım uyusun da dinleneyim diye beklerdim 😌 her bebek aynı olmuyor ama bir sorun olduğunu düşünmüyorum anne karnında da çok uyuduklari için alışkanlık gibi birşey ve uykuya ihtiyaçları vardır muhakkak
BeratSirac Ohaezgi 2 ay suren sarıligi tedaviyle mi atlatti bebeginiz. Benim bebegim de 1 ay 5 gunluk sariligi gecmedi.
MrsNur Tosbikiminannesi maşallah deyin ve keyfini çıkarın, sarılıkta yok anladığım kadarıyla :) Sizin dönemde ben sabah 8-9 lara kadar uyutma çabaları sarf ediyordum 😂 tadınııııı çıkaaaaaaaar 🥰
Poncikannesii Tosbikiminannesi maşallah ne güzel benimki hiç uyumazdı halada öyle şuan saat iki ve ben bebek sallıyorum çıldıracağım gerçekten artık ☹
Ohaezgi BeratSirac hayır yatmadı hastaneye bol bol emzirip doktorumun tavsiyesiyle her emzirmeden sonra bi kaç çay kaşığı su verdim