eymeninannesi3 biontech oldum . Yalan değil korka korka. çeşitli dönemlerde avrupaya çıkmak zorunda kalıyoruz ne yazikki ozellikle almanya 2 doz biontech asi istediği için zorunlu oldum . Daha önce corona geçirdiğim için aşıdan sonra tıpkı corona olmuş gibi yan etki etti bende . Uyku Mide bulantısı halsizlik eklem ağrısı oldu. Kolum çok ağrımadi aksine .