mihrosum ah ah ben de benzer durumdayım. Arkadaşımın çocuğu var kızımdan sadece 2 gün büyük. Bıcır bıcır. Şaşırıyorum. Kıyaslamak istemiyorum kızıma asla bak o konuşuo vs demiyorum ama içten içe kendimi yiyorum. Bana çeker diye bekliyordum, 14 aylıkken dedikodu yapıyormuşum, cümleler kuruyormuşum. O yüzden de bu kadar gerildim bu konuda. Her istediğini gösterir mutlaka derdini anlatır bi şekilde. Anlamamazlıktan gelince hepten sus pus oluyor. Napıcam şaşırdım.