15 aylık oğlum var baba, dede, aç, at, hadi, nerde, su, süt, atta, gitti, mama diyor. Anne ve meme ilk dediği kelimelerdi ama artık demiyor ne hikmetse 😄 uyumadan önce süt veririm hep vermediğim zamanlar süt nerde dediği oldu bi kaç kez. Bi kez baba nerde dediğimde gitti diye cevap verdi ama 1 kez sadece. Kendi kendine homurdanma var ama ne zaman konuşur çok merak ediyorum. Var mı anlattıklarımdan çıkarım yapacak olan ? Nasıl destekleyebilirim konuşmayı?