Beyzza Dn123 köfteyi buzluktan çıkarıp direk nasıl pişiriyorsunuz ben önce aşağıda çözdürdüğüm için tavada az yağda yapıyorum ama buzluyken haşlama gibi mi yapıyorsunuz
Zekimurendebizigorecekmi Beyzza mantı at canım buzluğa .. hemen 10 dk haşlanıyor . Sonra yine hazır köfteleri çıkarıp fırında pişiriyorum çözdürmeden . Pohaça atabilirsiniz yine kek atabilirsiniz ben Adana kebap yaptırıp çocuğa göre porsypnlayığ onu da atıyorum yine fırına koy pişsin
Beyzza Zekimurendebizigorecekmi aaa peki kek börek falan buzluyken direk fırına atsam güzel oluyor mu onu da öyle çözdürüyorsunuz
Milakiz2020 Et ya da tavuk suyuna ıspanaklı erişte. Sonra.icine bazen labne eklerim ya da yogurtla. Tavuk ya da et suyuna terbiyeli çorba ya da yayla corbasi pratikte. sebzeli pankek mesela hayat kurtarir
Beyzza Milakiz2020 ıspanaklı erişte yapıyordum ya unutmuşum iyi oldu en iyisi bi yere not alayım yemekleri 😁
Dn123 Beyzza hayir ben normalde tost makinasinda yağlı kağıt üzerinde yapıyordum ama buzluktan çıktığı için dışı biraz kıtır oluyor diye art8k tereyağında pişirip yağını süzüp ya öyle yada uzerine domates soslu ile veriyorum
Beyzza Cocuklarim35 ben pek ilikli kemik suyu kullanmadım ya aslında ona alışsam her corbanın besin değerini de artırır teşekkür ederim tavsiyeleriniz için 🙏🙏🙏
Zekimurendebizigorecekmi Beyzza aynı yaptığınız gibi tazecik oluyor canım :) ben kalanları hep atarım sonra ufak ufak çıkarırım
Tbak Beyzza yulaf lapası içine taze meyveler ya da kuru meyveler, ekmeğe labne avokado sürüp yanında yine meyveyle, yulaf unu ve yoğurtla yumurtayı çırpıp minik bazlama gibi pişirip yanında peynir zeytinle mini kahvaltı..
Beyzza Tbak yulaf lapasını sevmemişti ama baya bi süre geçti tekrar deneyeyim ben belki de az pişirmişimdir 🙏 teşekkürler
Beyzza polhymnie teşekkür ederim im bakayım sayfaya 🙏 bir irmik o kadar sürede yumuşuyor mu ben baya haşlıyorum çünkü😁
polhymnie Beyzza bebek irmiği kaynar suyu görse yeter bazen sıcak çorbaya bile kıvam için ekleyip bekletip yediriyorum ben ☺️ Soğuktan su irmik pirinç unu kıvam alana kadar pişirin yeter ☺️ Çok cıvık olmasın puding kıvamı verdiğim ölçü ♥️