Kizimmmmm nasıl yapıyosunuz biraz bilgi verir misiniz?
Mesela
sıcakken mi soğukken mi,
dondurucuya mı normal dolap kısmına mı
yemek tazeyken mi yoksa bir gün sonraya kalan yemek de konulur mu acaba.
bazen fazla yapıyorum yemekleri üst üste yemek bıktırıyor, öğrenirsem konserve yapabilirim belki.