BakkalAmca ben bu söylediklerinizi normal buluyorum. Yani benim oğlum da böyle hemen hemen. 14 aylık olacak.. 10.5 aylıkken felan aktif yürüdü. Anne kelimesini bilinçsiz de olsa çok erken söyledi sonra söylememeyi başladı. Çünki yeni kelimeler keşfetti. Dede baba mam nen gibi. Hayır demeye başladı sonra onu da unuttu.. Çünki beyni sürekli yeni şeyler kaydediyor. Alkışı 12 aylıkken felan yaptı. Bay bay yapıyor ama bizim gibi değil mesela el sallıyor ileri geri. Göz teması var. Adını söylediğim de birşey odaklanmışsa eğer bir kaç kez söyleyince bakar yada sesimi yükselince. Diğer odalardan adıyla seskenirim gelir hemen. Saklambaç oynarız. Süpürge, çamaşır makinası, düdüklü bunları bilir. Seslerini takşif ederim mesela süpürge vuu dur bizde. Bu merde derim gider hemen yanına. Hopla zıpla derim yapar. Dilini göster derin çıkarır. Çirkin ol derim yüzünü buruşturur.ağla derim yalandan ağlar. Dıptıs derim oynar. İlk yaş kitapları var. Mesela kedi köpek merde derim hemen kitaplarına bakar alır güler. Robot merde derim gider alır eline bulur istediğim şeyi. Alo derim elini kulağına koyar. Düt Düt derim bebek arabasına gider kapıya gider ordan yada bakkala gidelim dediğim de hemen kapıya koşar.. Komut alır. Otur kalk gel git yat gibi… Oğlum da biraz tvye maruz kaldı açıkçası sevimli dostlar kukuli gibi. Hamileyim bazen halim kalmıyor gerçekten.. Bunların hepsi var.. Gel görün ki parmakla işareti yok sadece… Ve benim oğluma birisi otizm olabilir dedi… Sadece işaret yapmıyor.. Çok aklım karıştı. Bu kadar şeyi yapan çocuk nasıl olur diyorum.. Bende götürme taraftarıyım ama gayet normal yaptıkları onu da yağar illa ki diyorum ama bilmiyorum çok kararsızım.